• Skriv ut
  • Kontakt
  • Kontaktinformation

    Avesta Servicecenter

    Telefon: 0226-64 50 00
    Telefontider: Måndag–fredag klockan 08.00–16.30* 
    OBS! Fredag 30 april, Valborgsmässoafton, stänger telefonin klockan 15.00.
    E-post: servicecenter@avesta.se 
    Besök: Mån, Ons, Tor klockan 10.00-16.30, Tis klockan 11.00-16.30, Fre klockan 10.00-15.00.

    Obs! Max 20 besökare i lokalen, i max 15 minuter. 

    Ställ en fråga

    För att undvika spam måste du fylla i kryssrutan ovan för att visa att du är en människa.

    Tack för ditt meddelande.

Dela sidan på sociala medier

Tekniska problem med kommunens e-fakturor lösta

Publicerad: 2021-04-28, kl 15.11

Avesta kommun har haft tekniska problem med utskick av e-fakturor. 

Fakturor på ett bord

Uppdatering torsdag 29/4
Idag ska e-fakturorna gått ut till kundernas internetbanker. Nytt förfallodatum är 2021-05-12, trots att det står 2021-04-30 på fakturorna.

2021-04-28
Information om leverantörsbyte av e-fakturor gick ut med alla fakturor i mars månad. Vid april månads fakturering har de som anmält sig för e-faktura tyvärr inte fått den. Vår leverantör undersöker varför dessa fakturor inte har levererats till kund.  

Ni som anmält e-faktura och inte fått någon än kan avvakta trots att förfallodagen är 2021-04-30. Förfallodagen kommer att flyttas fram även om det står 2021-04-30 på fakturan.