• Skriv ut
  • Kontakt
  • Kontaktinformation

    Avesta Servicecenter

    Telefon: 0226-64 50 00
    Telefontider: Måndag–fredag klockan 08.00–16.30* 
    *OBS! Onsdag 12 maj stänger telefonin klockan 15:00.

    E-post: servicecenter@avesta.se 
    Besök: Mån, Ons*, Tor* klockan 10.00-16.30, Tis klockan 11.00-16.30, Fre klockan 10.00-15.00.
    * OBS! Onsdag 12 maj stänger vi klockan 15.00. Stängt torsdag 14 maj.

    Obs! Max 20 besökare i lokalen, i max 15 minuter. 

    Ställ en fråga

    För att undvika spam måste du fylla i kryssrutan ovan för att visa att du är en människa.

    Tack för ditt meddelande.

Dela sidan på sociala medier

Gör en enkel felanmälan!

Publicerad: 2020-07-23, kl 11.35

Du kan nu på ett snabbt och enkelt sätt rapportera in fel och saker som behöver åtgärdas i Avestas offentliga miljö. Din anmälan skickas sedan automatiskt till vårt ärendehanteringssystem för snabbast möjliga hantering. Du kan felanmäla via appen Felanmälan Avesta kommun (där appar finns) eller direkt här på webben. Här hittar du länkar till Felanmälan.

Bild på appen Felanmälan Avesta kommun

Du som anmälare kan välja att få återkoppling via e-post eller sms. På så sätt kan du följa ärendets gång från det att anmälan mottagits till att den åtgärdats.

Du kan till exempel felanmäla:

  • Fulla papperskorgar
  • Hål i gata
  • Klotter
  • Lekparker
  • Nedfallna träd
  • Snöröjning
  • Trasig gatubelysning

I felanmälan kan du välja att bifoga ett foto och ange GPS-koordinater, som ett komplement till din anmälan. Det kan ibland underlätta för vår personal som ska åtgärda problemet.

Dina synpunkter är viktiga för oss, tack för att du hjälper oss att bli bättre!