• Skriv ut
  • Kontakt
  • Kontaktinformation

    Avesta Servicecenter

    Telefon: 0226-64 50 00
    Telefontider: Måndag–fredag kl. 08.00–16.30

    Besöksadress: Kungsgatan 32, Avesta 

    Besökstider:
    Måndag kl. 09:00-16:30
    Tisdag kl. 11:00-16:30
    Onsdag kl. 09:00-16:30
    Torsdag kl. 09:00-16:30
    Fredag kl. 09:00-15:00

    Ställ en fråga

    För att undvika spam måste du fylla i kryssrutan ovan för att visa att du är en människa.

    Tack för ditt meddelande.

Dela sidan på sociala medier

Digital tematräff om förskolan och förskolans uppdrag

Du som är intresserad och vill veta mer eller har frågor, är välkommen att anmäla dig till denna träff - tisdag 29 september kl 9:30-11:00.

Vi berättar om förskolans uppdrag, hur man gör en ansökan för att få en förskoleplats, användandet av E-tjänsten, samt att du har möjlighet att ställa dina egna frågor.

Anmälan

  1. Meddela ditt intresse till pernilla.hallen@avesta.se
  2. Du kommer sedan att få en inbjudan till din e-post, till ett digitalt möte i Teams.
  3. Vid tiden för mötet klickar du på länken du fått i din inbjudan - "Anslut till Teams-möte".
  4. Det bästa är om du kan använda en dator för att koppla upp dig

Välkommen att delta!

Mvh Pernilla Hållén


Datum: 2020-09-29, kl 09.30 - 2020-09-29, kl 11.00
Plats: Digital mötesplats - Teams
Pris: Gratis
Arrangör: Avesta kommun